Thursday, October 14, 2010

BerMulAlah DiSini........




Semuanya bermula di sini...

 Tanggal 3 Julai...bermulalah hidupku sebagai seorang mahasiswa UMP..pada waktu ini jugalah hatiku masih lagi tertanya-tanya..inikah keputusan muktamad yang telah aku ambil???iaitu memilih UMP sebagai universiti pilihan pertamaku.."UMP???kenapa UMP????" itulah soalan pertama yang ditanya oleh semua ahli keluarga,sahabat2,dan guru2...aq hanya mampu mendiamkan diri kerana pastinya ada hikmah di sebalik semua ini..aq hanya terbayang tulisan UMP di fikiran ketika ku memohon kepadaNYA dimanakah tempat  sesuai  yang akan ku pilih untuk melanjutkan pengajianku...dan akhirnya aku menetapkan fikiran utk memilih UMP..dan kini aku sudah pun digelar mahasiswa UMP...teringat pula paada hari first pendaftaran..aku ditemani oleh Along,Mak,Abah,Edi pada ketika itu..sesudah sampainya di UMP soalan pertamaku "mana ump???takde pun..kilang banyaklah.."rupa-rupanya aku sudah sampai...dan along ku menjawab"dah nama pun universiti kejuruteraan..so,banyaklah kilang..."sesudah sampainya di lot parking,along teman aku utk daftar..masuk je kompleks sukan,aku terserempak dengan seorang senior dan kakak tu terus cakap aku nie seorang yang poyo..kih3!memang pun..sebab masa tu aku asyik tanya jer macam-macam kat dia masa daftar.. 




MINDS  (Minggu Induksi Siswa)
Semuanya terungkap di sini...

No comments:

Post a Comment